Dodano do koszyka

Informacje na temat karty gwarancyjnej i gwarancji LG
Wartość koszyka: 0,00 PLN
Produktów w koszyku: 1
Masz pytanie?

Informacje na temat karty gwarancyjnej i gwarancji LG

1. Ważna karta gwarancyjna powinna zawierać:

 

  • hologram LG z numerem porządkowym rejestrowanym w bazie danych LG
  • pieczęć autoryzowanego dystrybutora
  • pieczęć autoryzowanego instalatora (lista autoryzowanych instalatorów)
  • datę zakupu
  • datę uruchomienia

 

2. Wszelkie problemy związane z diagnostyką, awarią oraz naprawą klimatyzatora w ramach gwarancji zobowiązuje się rozwiązać się firma, która zainstalowała urządzenie (Autoryzowany Instalator).

 

3. W wypadku montażu, uruchomienia lub serwisowania urządzenia przez instalatora nie posiadającego autoryzacji LG Electronics Polska Sp. z o.o., następuje utrata gwarancji.

 

4. LG Electronics Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy gwarancji w przypadku braku przeprowadzonych przeglądów konserwacyjnych w ilości odpowiadającej charakterystyce pracy urządzenia.

 

5. Wzór karty gwarancyjej LG Electronics Polska Sp. z o.o. (kliknij).

`
Facebook