Informacje na temat karty gwarancyjnej i gwarancji LG
1. Ważna karta gwarancyjna powinna zawierać:
- hologram LG z numerem porządkowym rejestrowanym w bazie danych LG
- pieczęć autoryzowanego dystrybutora
- pieczęć autoryzowanego instalatora (lista autoryzowanych instalatorów)
- datę zakupu
- datę uruchomienia
2. Wszelkie problemy związane z diagnostyką, awarią oraz naprawą klimatyzatora w ramach gwarancji zobowiązuje się rozwiązać się firma, która zainstalowała urządzenie (Autoryzowany Instalator).
3. W wypadku montażu, uruchomienia lub serwisowania urządzenia przez instalatora nie posiadającego autoryzacji LG Electronics Polska Sp. z o.o., następuje utrata gwarancji.
4. LG Electronics Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy gwarancji w przypadku braku przeprowadzonych przeglądów konserwacyjnych w ilości odpowiadającej charakterystyce pracy urządzenia.
5. Wzór karty gwarancyjej LG Electronics Polska Sp. z o.o. (kliknij).