Masz pytanie?

Regulamin Gwarancji Startowej


Przygotowana przez nas Gwarancja Startowa zabezpiecza Klientów przed wadliwymi urządzeniami lub uszkodzeniami powstałymi w trakcie transportu. Dzięki niej Nabywca ma pewność, że jeżeli dostarczony sprzęt będzie niesprawny, to niezwłocznie zostanie wymieniony na nowy. Szybko, na nasz koszt i bez jakichkolwiek ukrytych opłat!

 

Kupiłeś produkt w innym sklepie i proces wymiany wadliwego lub uszkodzonego sprzetu trwał tygodniami? Zapomnij o tym - gwarantujemy, że operacja wymiany urządzenia zostanie skrócona do minimum!

 

Gwarancją Startową objęte są produkty, w opisie których widnieje informacja: „Produkt objęty Gwarancją Startową”.

Zobacz listę produktów objętych Gwarancją Startową: kliknij.

 

Regulamin Gwarancji Startowej:

  1. Zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 3 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki.
  2. Szczegółowy opis usterki należy wysłać na adres: biuro@klimatop.pl.
  3. Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu wymagają poprawnego spisania protokołu szkody z kurierem. Bez spisanego protokołu szkody Gwarancja Startowa nie będzie obowiązywała.
  4. Gwarancją Startową objęte są produkty zakupione zarówno przez konsumentów, jak i przedsiębiorców (firmy).
  5. Po przyjęciu przez nas przesłanego zgłoszenia i potwierdzeniu występowania usterki / uszkodzenia produktu, Kupujący ma do wyboru:
    • wymianę sprzętu na nowy (jeżeli będzie dostępny w naszej sprzedaży),
    • wymianę na inne, dostępne u nas urządzenie (po wyrównaniu różnicy w cenie),
    • zwrot 100% wartości produktu.
  6. Jeżeli po odebraniu przez nas sprzętu uszkodzenie nie zostanie potwierdzone, urządzenie zostanie zwrócone, a Kupujący obciążony będzie kosztami transportu
Facebook